Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeNo na reszcie jakaś fajna alternatywa w tej klasie. Wielka trójka to wybitnie nienowoczesne konstrukcje. Jeżeli CBR500R faktycznie będzie kosztować poniżej 24 000 to zje sporo klientów nowej Kawie.
OdpowiedzPatrząc na same liczby, Kawa 300 to prawdziwy sport, tyle że w miniaturze. CB500R to poczciwa cebulka, jedynie unowocześniona i ubrana w owiewki. Z tej dwójki, jestem zdecydowanie za Kawą, ale jeżeli by rozpatrywać CB500F, to już nie jestem taki pewien. Mam słabość do nakedów. ER-3n byłoby fajne ;) Pytanie, jak Honda zestopniowała przełożenia? Tej informacji nadal brakuje, a akurat w 300ce są dobrane po mistrzowsku, co w połączeniu z małą masą pozwala na przyjemną jazdę. Można kręcić do końca bez specjalnych obaw o przepisy ruchu drogowego i zbytniego ryzykowania. Niecierpliwie czekam na pierwsze wrażenia z jazdy nowymi "półlitrami".
OdpowiedzTo nie takie pewne czy CBR 500 zje klientów Kawie. Porównując CBR 500 i Ninja 300 z mojego punktu widzenia (zdjęciowego i danych technicznych): Masa - Kawa waży jakieś 20 kilo mniej niż Honda, w mieście może być poręczniejsza, ale za to podatniejsza na wiatr boczny Kokpit - w Kawie w porównaniu do Hondy wygląda po prostu fajniej - duży obrotomierz ze wskazówką, a nie jakaś linijka LCD Niskie siedzenie - można spokojnie płasko postawić stopy Moc - w Kawie mniejsza niż Hondzie i wyciągana przy wyższych obrotach Lusterka - w których w Kawie podobno nic nie widać poza łokciami Pozycja jazdy - W Kawie przy normalnej jeździe chyba trochę bardzie pochylona niż w Hondzie Pasażer - nie bardzo widzę czego pasażer Kawy ma się trzymać poza kierowcą, Honda ma uchwyty po bokach siedzenia Bagaż - w Kawie chyba tylko tankbag, w Hondzie z tyłu za pasażerem nawet kufer można zamontować Pewnie będzie porównywanie prędkości maksymalnej która wypadnie na korzyść Hondy nawet jeśli miałoby to być tylko 10 km/h.
Odpowiedzkawa z 80 kg jezdcem ma 160 km/tone honda ok 175 km/tone zalezy ile wypluja rzeczywscie podczas hamowania w wtym samym momencie wzgledem siebie wiec honda bedzie minimalnie szybsza vmax w tych samych warunkach stawiam 175 km/h kawa i 180 km/h honda .
Odpowiedz